birmelekannesiiio bende yeni atlattım valla bol su içtim. Ama antibiyotik kullanılıyo normalde ,boğaz spreyi falan rahatlatıyor baya . Bitkisel yollar istiyosan tuzlu gargara der geçerim zencefil, ıhlamur,kekik çayları da iyi geliyor .kronik faranjit hastasyim senelerdir 🙄