Meryemmtemev Arkadaşlar kullanıpda memnun kaldıgınız termal çantaları yazarmısınız aklımda skip hop un ki var ama muallakda kaldm biraz pahalı cnkü 😕
Sulegorkem Meryemmtemev termos çantalar hiç kullanışlı değil ne yazıkki bende hem büyük çanta hemde biberon çantasını aldım boşuna para verdim en güzeli bebek yemek termosları ve küçük termos şişeler
Sulegorkem Meryemmtemev termos çantalar hiç kullanışlı değil ne yazıkki bende hem büyük çanta hemde biberon çantasını aldım boşuna para verdim en güzeli bebek yemek termosları ve küçük termos şişeler
Zeynocan34 Sıcak koyarsam en fazla iki saate soğumuş oluyor pek işe yaramıyor yoyko benimki çok para verdim ama 🤷♀️
Meryemmtemev Zeynocan34 yaa bizimde ek gıda kışa denk gelicek corbalarını filan yapıp termosla dışarı cıkarm due hesap edyorum ama bakakım iyi brşey bulabilirsem 😕
Sulegorkem Meryemmtemev çantalar en fazla 2 saat onda da koyduğun yemek buz gibi oluyor termoslardaysa 6 saat ısı koruma özelliği mevcut oluyor
Meryemmtemev Sulegorkem cok teşekkr ederm almakdan vazgecicem sanırım onun yerine bitane daha termos alırım
Zeynocan34 Hep dısarda olmicaksan bir tane termos yeter yedirip xıksan yanına da yedek1 tane alsan 4 5 saat fısarda kalmaya yeterli olur ek gıda olunca saatte bir bişey verilmiyor