EslinSemAltas55 Merhaba anneler 12 günlük anneyim bebeğim gaz sorunu yaşıyor her emmesinde ne yapmam lazım kesin cözum olarak 😭
isimsiz___ EslinSemAltas55 siz yemenize dikkat edin her yemeğe kimyon atın, kimyonlu su için. Bebeğe gaz damlası verin bence ben Maflor turuncu olandan aldım çok memnun kaldım. Bebeği sakinleştirmek için süpürge sesi açın poposuna yavaş yavaş vurun ama en iyi çözüm gaz damlası
Gmznr2909 EslinSemAltas55 rezene çayı iç günde 1 ve ya 2 fincan ama daha fazla değil uyku yapar hem seni de rahatlatır stresini alır
1canibrahim EslinSemAltas55 canım doktorlar 15 günden sonra gaz olacağını söylüyor bende var demiştim doktorun bana tepkisi sert oldu. Yeğenimde de yengeme öyle demiş doktor. Bende anlamadım. Ama masaj yapabilirsin dizine koyup yatır öyle yap iyi geliyor. Bisiklet hareketi yap ayaklarıyla ve ayaklarını karın bölgesine ittir biraz. Şifa olsun 🌸
Hanim58 Gaz damlası kullanın ve gaz çıkarıcı hareketler yapın bacaklarını karnına doğru itin ve çevirin
Tgb1 Her yemegıne kımyon at ve kımyon çayı iç günde 1 bardak, benım 2 aylıktı ben maden sodasını açıp 1 gün bekleyıp gazı gectıkten sonra 1-2 çay kaşığı verdım cok cok ıyı geldı 3. Aydan sonra gerılıyor ama