Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğim alması gerekenden az kilo alıyor 🤔3.5 kilo doğdu şuan 4.5 5 olması gerekirdi sütüm var ama emiyor biberon da tutmuyor yani açlık süresini çok uzun tutuyor bazen 6 7 saat sonra emiyor ne yapsam bilemedim dün biraz kaşık ile vermeye çalıştım ama ondanda yutmuyor