Tugbiss28 2 buçuk aylık bebeğim var kızlar sütüm çok yok emziriyorum ama vitamin alsın diye genelde mamayla doyuyoruz bugün göğüsümün tekini şıktım süt yerine su geldi nedir sizce normal mi
la_leomer Tugbiss28 benim bildiğim zamanla sütun rengi açılıyor benimde ilk haftalar sarı renkte geliyordu şimdi beyaz renkte geliyor
Umutveannesi Tugbiss28 ilk gelen süt su gibi açık renkli oluyor. Bebeğiniz onu içtikçe doyum duygusu olmaz sadece su. Emdikçe normal süte geçiyor beyazlaşıyor sütünüz