Anneler Allah aşkına bu 16 ay ne böyle resmen kan kusuyorum. Oğlum kendi yatağında kendi uyuyan bir çocukken şu bir aydır gecede yeni doğan bebekler gibi yarım aaate bir uyanıyor. Bizim yatağımıza gelip uyumak istiyor . İştah desen sıfır. 4 azı dişi çıktı biri tam patlamadı henüz. Ya sizin bebekleriniz nasıl öyle yorgunum ki her bulduğum yerde yaşlı teyzelerimiz gibi uyuya kalıyorum