kenankaan Denooomii reflüden olabilir, oğlumda da reflü var arada ağzına geliyor acı su, ondan ekşitiyor
kenankaan Denooomii doktorumuz az ve sık beslememi söyledi. Bir de reflü yatağında yatırmamı söyledi. Doğduğundan beri o eğimli yatakta yatıyor.
kenankaan Denooomii büyük ihtimalle sıkıntı yoktur. Aylık düzenlik takipte kilo alımı da varsa sorun olmaz, büyüdükçe reflüyü geçiyormuş