NazlininAnnesi ZeySa biogaia kullanıyoruz ve gazını kendi çıkarıyor yavrum. Tüm gaz şikayetimiz geçti çok şükür
ZeySa Annesininprensesi Arkadaşım doktor banada onu kullanmamı önerdi bir de nutrigen dıye organık bısey varmış onu duydum kullanan var mı ?
ZeySa Cesurumoglum 40günlük😊 Bızım de 25gunlukken basladı bugun nutrigen alıcam içinde anason rezene kimyon yağları ve papatya yağı varmış en rahatlatıcı şeyler inşallah faydalı olur
ZeySa 2gündür nutrigen kullanıyoruz gazını çok rahat cıkarıp uyuyabılıyo,gaz inlemeleri de kesildi diyebilirim gün geçtikçe daha iyi olur umarım