QueenMommm ahh bende aldım 2 de götüreceğim. Benimki de erkek bebek bizim işimiz kısmen daha kolay. Valla çok çektim bu bebeden doğduğundan beri meme reddi yasıyoruzz. Sımdı ek gıda ile arası da yok. Su desen azıcık içer. O kadar çok yoruldum kı. 26 aylık
Bır oğlum daha var. Ona artık haksızlık ettiğimi düşünmeye başladım.