Ates olcerin Pillerin degistirdim belki o yuzden hata kodu veriyordur diye ama ayni hatayı yine veriyor. Bugun 1 yas asisi oldu. Tam isim olduğu zaman hata kodu vermeye başladı. Kullanma talimatında hata kodlari yok. Internette de bulamadım. Benzer durumu yaşayan var mı? Müdahale edip duzeltebilecegim bir durum mu?