Aryabebekim
Oturmaya başladığında ben rahattım. Bence tüm söyleyenlerin aksine büyüdükçe kolaylaşıyor. Sizi anlıyor. Kendini anlatıyor. Oturduğu zaman yanıma oturtarak aldım, önüne oyuncak koydum, basit bir şişeyle bile yarım saat eğlenebiliyorlar. Yatan bebeği eğlendirmek zor. Kısacası 5-6 ay ve sonrası rahat.