Gecemmm Kızlar 1 ay oldu sezeryan olalı ve ağdaya gitmem lazım, gidebilir miyim acaba ? İyileşmiş gibi dikisler
kenankaan Babyarask büyük ihtimalle jiletle halletmiştir. Ben de iki sezeryan oldum, ilk 6 ay jiletle idare ettim. Zaten lazerden dolayı kıl yoktu, az bişry çıkmıştı hormonlar nedeniyle. Onu da idare edebiliyor jilet
SenaYde Gunden sonra doktorum ağdanın serbest oldugunu söylemişti ve 41. Gunumde hemen gittim hıcte bırsey olmadı
Duyulurum Gecemmm burada bir anne 40 günden sonra diye hatırlıyorum ağda yapmak istediğini yazdi ve yaptı. Sezaryen kesisinin olduğu bölgeyeye yapmıştı ve açılma oldu maalesef hemen doktora girmişti :( bikini bölgesine yapılır ama dikis yerine ben cesaret edemezdim