Hanımlar kızım 4 ay 15 günlük bu sabah elimi ağzına soktuğumda alttan 2 tane dişi çıkmış görünmüyor ama elimi ısırdığında hissiedyorum annemde çıkmış dedi ben emin olamadım zaten 1 aydır çok fazla salyası akıyordu bide hep eli ağzında. Sizce çok erken değil mi ya var mı 4 aylıkken diş çıkartan bebişler ağrı falan yapar mı yapmam gereken bişey var mı bilmediğim için soruyorum