Bebeğim 37 günlük normalde gazlı ve ağlayan bi bebek ama 3 gündür hiçbir şekilde uyumuyo mama ve anne sütü gidiyoruz mama verdikten sonra emmek istiyo gögsümde sakinleşiyo yatağa bırakıyorum tekrar uyuyo en fazla uyku süresi 40 dk ya da 1 saat gecede sürekli uyanıyor gün içinde sadece omuzumda duruyo yatağa bıraktığımda tekrar ağlama artık ağlamaktan gözler kızarmış uykusuzluktan gözü kapalı ağlıyo ama asla dalmıyor ne oluyor sizce aynı durumu yaşayanlarınız var mı nasıl geçecek ?