Kizlar dogum yapali 4 ay oldu. Sezeryan oldm yaklasik 25 30 gun kanamam oldu. Sonra kesildi . 40 basi dedikleri seyi hemen görmedim. Daha sonra adet oldum. Ama su 1 aydir benden ara ara kahverengi leke geliyor sizde de bu durum oldumu. Acaba diyorum sezeryanlami alakalı. Fikri olan ?