Minnakkbebekk Kızım 1 yaşında balık yağına başlıcaz. Doktorumuz nutrigen veya ocean önerdi. Çevremdekiler de möllers öneriyor siz hangisi kullanıyorsunuz? Ne önerirsiniz ?
denizyildizi__ Minnakkbebekk kızım 27 aylık 2 3 hafta önce möllers tutti furutti aldım en çok o tercih ediliyormuş tadı kokusu iyiymiş diye ama benim kız asla içmiyor kusuyor . Yoğurt olsun ayran vs içine karıştırıp vereyim diyorum kokusundan anlıyor çıkartıyor hemen
Esenbursa Ocean cok kötü kokuyor bnce değdigi yerde kalıyor kokusu. Nutrigen kullanmadm blmiyorm. Möllers daha güzel tadı be kokusu olarak. Ben möllers diyorm 😅
Esenbursa Songena19 asırı pahalandı. Kırmızıbeyazeczanemden alablrsnz güvenilir bir yer. 185 lira orada canm