prensveprensesannesi35 Ay atak zamanında dha beter durumdayız sürekli mizmizlaniyor huysuz dış mi cikarcak yoksa atak mı buda neden dır sizler ne durumdasınız 6 aylık bebek anneleri
Cessie33 prensveprensesannesi35 merhaba benim bebegim de o ayda cok mizmizdi. İki tan nur topu gbi disimiz ve sut yumurta alerjimiz cikti. Takip edin derim.
Saadet14 prensveprensesannesi35 6 ay 19 gunluguz ayni durumdayiz dis mi atak mi bilmiyorum 2 gundur gunduz uykusu uyumadi bugun aksamustune kadar neden bilmiyorum bu durum
prensveprensesannesi35 Saadet14 evet gündüz neredeyse uyumuyor uykuları yarım saat bile sürmüyor uykuya geçmesi zaten zor oluyor resmen savaşır oldu kendiyle