Merhabalar, Kızım yarın tam 4,5 aylık olacak 🤲 gündüz uykusu yok denecek kadar az. Yarım saat uyuyor bazen 10 dakika. Bir türlü çözüm bulamadım. Şükürler olsun ki Gece uykusunu düzelttim. En geç 21.00 de uyumuş oluyor🤲 nadir de olsa uyanmalar oluyor geri uyuyor. Kucakta gezerek hafif salınımlarla ya da memede uyuyor. Tok olsa da o memeyi az da olsa emecek. Hiç uyuyamıyor diye memede ve kucakta uyutmaya başladım. Bu da alışkanlık sağlamış olabilir. Beşikte asla uyumuyor. Sallıyorum. Oynuyor oynuyor sonra başlıyor deli gibi ağlamaya. Az öncede yatağa yatırdım poposuna pış pış deneyim dedim. Oynadı gülüştük vs. Sonra başladı deli gibi ağlamaya. Dokunuyorum seviyorum yok ağlıyor. Yine meme verdim öyle sakinleşti hemen daldı. Arada çektim memeyi ama pış pışa devam telefondan ninnide açık. Öyle yapa yapa daldı. (Ben ilahi söylüyorum ninni olarak. Doğduğundan beri. 2 aydırda dandini dandiniyi telefondan açıyorum. )
Bebeğimin uykusu bu şekilde güzel anneler. Akşam uykusu için duş rutinimiz var. Gündüzleri bütün evi gezme kitap okuma. Tecrübelerinizden yola çıkarak ne önerirsiniz? Nasıl başlamalıyım hatam var mı bilemiyorum. Alerjik ve gazlı bebek tekim çok zorluyor. Döngüsünü tamamlamak için dokunuşlar bile işe yaramadı.