Arkadaşlar bebeğim 8 aylık, yoğun balgam var boğazlarında atamıyor, doktora götürdüm kan tahlili falan yapıldı enfeksiyon yok kızarıklık varmış, herhangi bir ilaç vermedi emzir bol bol dedi ama nefes alırken zorlanıyor sanki daha önce şurup falan kullanan var mı ne yapmalıyım?