18 günlük bir kızım var mama ile besleniyor sütümü sağıp veriyorum ama az geldiği için genelde mama ile gidiyoruz 60ml içiyor saat olarak 2saatte bir demişlerdi normalde acıkınca ağlayan uyanan bir bebek bu iki gündür saati geldiğinde mamasını vermek istesem de uyumaya devam ediyor içmiyor 3saat oluyor sonra uyanıp içiyor sorun olur mu ben geciktigi için çok tedirgin oluyorum acaba acikmadigi için mi tam uyanmiyor çünkü acıkınca asla yerinde durmuyor