esena3 Merhaba, aranızda evolvia mama kullananlar var mı bebeğe kabızlık yapma ihtimali var mı? Bebeğim 2 aylık sütüm yetmiyor doktor tavsiyesiyle mamaya başladım. Başladığımdan beride kabız gibi hissediyorum. Ama mama mı yapıyor anlamış değilim.
YgmrEla esena3 prematüre mamasını kullandım, aslında iyi bir mama. Fakat maalesef mama kabızlık yapabiliyor. Her mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin, doktor koy demişti bana da