Mom03__ Kızlar daha yeni hamileyim uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim ama bugn agrım başladı sanki böyle adet olacak gbi agrım var sizde de oldu mu acaba??
Aynisa Mom03__ bu normal canm bebek yerleşme ağrısı diyolar ona yani bana öyle demişlerdi benimde ağrım oluyordu hatta adet olucam sanarken hamileymisim testi geç yapmıştım geciktim diye düşünerek.
Mom03__ SelenAylim Bi an korktum ya daha doktora da gitmedm evde test yptım öyle biliorum hamile oldğumu 🙈🙈🤭🤭
Mom03__ Aynisa kızımda böyle oldğumu hatırlamıyorum ama korkuyorum ya düşük olursa die ama yarın kesin gdcm ya