Arkadaşlar 3 ay 8 günlük bebeğim 9-10 gündür mama yemek istemiyor , beni zaten hiç emmedi sadece mama yiyor ama bi 10 gündür mamayı da yemek istemiyor mamayı görünce ağlama krizine giriyor beslenme aralıkları 7-8 saate çıktı yediğinde de zorla 30-40 cc falan yedirebiliyorum , doktor kilosu azalmamış takip edin şu an birşey yapamam dedi ama var mı böyle bir durum yaşayan ? Çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye 🥺