28durum Canikolaar 3 aylık kızım var. Sütüm yetersiz olduğu için mama veriyorum. Öncelerden sütüm vardı ama artık bi biberon anca çıkıyor. Ne yapabilirimmm ( kızım emmiyor bu arada)
basaksahinx 28durum 3: ay da benim de sanki azaldı gibi hissettim ama doktor terbiye olur göğsün çocuğun içtiği kadar gelir şişme olmaz dedi çocuk içtikten sonra geceleri sağmaya başladım biraz da lifli beslenmeye artmaya başkadı