Biberon almaması şuan için iyi bence bizde meme reddi yaptı şahsen ben pişmanım. Emziği doğduğu gün hastanede verdim avent ultra air en çok kabul edilendi araştırmama göre zorluk çıkarmadı ama 9 aylığız diğer ay onu da bıraktırmayı düşünüyorum. Geceleri emziksiz uyumak istemiyor bir de emzik beyine ben tokum sinyali verirmiş bu sebepten acıkmıyor gbi düşünüyorum dişlerimiz de çıktı diş yapısı için de önermiyorlar tabi bebeğiniz kolik benek değilse. Benim kolikti ilk zamanlar kurtarıcımız olmuştu artısı kadar eksisi de var yani