Edacan89 Merhaba hanımlar, Hero baby devam sütü1 kullanan varmı?memnun musunuz?bebeğim çok sevdi ama içeriği hakkında pek bilgim yok. Önerilerinizi bekliyorum.iyi bayramlar🍫🍖🥩
Azra_Mina Edacan89 ben doktora sordum hero baby nasil die butun mamalar hemen hemen ayni iceriktedir bebekten bebege degisir begenmesi yada begenmemesi dedi ama yinede fiyat uygunlugu dusunduruo bi acaba var kafada🤔🤔
Egeninannesi28 Edacan89 biz butun mamalari denedikten sonra sadece hero babyden memnun kaldik oglumun siddetli kusma kabizlik gaz sikayetini onunla geçirdik 4.5 aylik suan ve 6.aya kadarki hero baby1 stokladik😂😂😂
Eymenulus Egeninannesi28 canım yenimi başladın yeni başladıysan kilo alımına bak iyise bizede yazarmısın iyi olursa bend kullanım benimkide hiç bir mamayı sevmıyor ve biberon almıyor
Edacan89 Eymenulus ilk paketi açtım daha dünden beri kullanıyoruz.zor mama yediriyordum şimdi yedikçe yiyor.bakalım kilo aldırırsa burdan haberdar ederim canım🙏🏽🤗
Edacan89 Eymenulus ilk paketi açtım daha dünden beri kullanıyoruz.zor mama yediriyordum şimdi yedikçe yiyor.bakalım kilo aldırırsa burdan haberdar ederim canım🙏🏽🤗
Edacan89 Eymenulus ilk paketi açtım daha dünden beri kullanıyoruz.zor mama yediriyordum şimdi yedikçe yiyor.bakalım kilo aldırırsa burdan haberdar ederim canım🙏🏽🤗
Rabiso Bizde hero baby 1 kullanıyoruz sma denedik kabız yaptı bebelac da kusturdu hero baby bize çok iyi geldi oğlumun bir sıkıntısı yok kilo alımı gayet normal 2 bucuk aylık mamadan gayet memnunum tavsiye ederim 😊