18 aylık oğlum parkta markette yolda gördüğü herkese ( özellikle bebek ve çocuklara) daaa diyerek vuruyor itekliyor tepki almayınca artırıyor tekme hareketi falan yapıyor. Güzelce anlatıyorum ama asla anlayamıyor. Kızarak da söylediğim oldu oda ise yaramadi. Aslında çok sevgi dolu tatlı dilli ama neden böyle yapıyor anlamıyorum. Birde atma öğrendi eline ne geçerse balkondan atiyo koşarak gidip balkondan aşağı atiyor. Evimiz 12. Kat boyu tam yetmiyor henüz ama babamnesinn balkonuna yetiyor ve herşeyi atiyor. Bugün telefonunu attı babannesinn kırıldı telefon. Bunu nasıl unuttururum özellikle vurma huyu. Parkta falan çok zorlanıyorum