Kızlar selam , aslında çalışmıyorum ama evde sürekli tekim. Anne kayınvalide vs desteği yok bizde herkes kendi halindedir😅 neyse şimdi yarım gün kreşe vereyim diyorum 19-20aylık olduğunda. 17 aylığız. İyice coştuk. Bugun perdeyi kopardı, koltugun tepelerine tırmandı , ve tulumunu yırttı😂 ben bu enerjiyi çözemiyorum 🥹 memnun musunuz? İyi ki kreş diyor musunuz? Yarım gün nasıl veriyorsunuz? Mesela sabah mı öğlen mi? Kaç saat? Kaç gün? Ne kdr ücret veriyorsunuz?