Eşimin annesi arçelik kullanıyor, zamanında bir ankastre parasıydı ama ben bunu istedim çok da memnunum der hep. Fırını çok iyi, içerisinde aklınıza gelebilecek her şeyi mis gibi pişiriyor. Emniyet yok ama belki eski model olduğundandır. Uzun yıllar kullanılacağını göz önünde bulundurarak ben olsam Arçelik alırdım.