Dün 1 yaşındaki kızım kollarımda kanlar içinde kaldı😔 memlekete izne geldik annem ben çocuğu dışarı çıkarırım sende yemek hazırla dedi. Yarım saat sonra bağrış seslerine koştum. Kızım şişe kapağını ağzına almış. Annemde panik yapıp çıkarmaya çalışınca daha çok itmiş kapağı. Dışarı koştuğum kızımın yüzü gözü kanlar içindeydi. İzlediğim ilk yardım videoları sayesinde kapağı çıkardım. Yüzünü yıkadım su içirdim. Annemin korkudan elleri kısıldı gözleri ters döndü felç vuruyordu hastaneye zor yetiştirdik. Çok kötüydü 😔 dünden beri kızım sürekli uyumak istiyor çok keyifsiz ağlıyor sürekli ne zaman düzelicek bu çok üzülüyorum 😔