ebruuss hiç sıkma canını ver tabi,mama alan bebek te büyüyor,ama sakın moralini bozma,süt kesinlikle stres yaptığın an gidiyo.benim kızım da bikaç ay bi göğsümü almadı,ucu yoktu,hep sağdım o tarafı.ama sonra aldı,pes etme,sürekli teklif et,kimyon anason ısırgan çayı al aktardan,birer tutam koyup demle ister karışık ister tek tek demleyip iç,hem süt yapar hem gazını alır bebeğin de senin de.tahin çok güzel süt yapıyor,seviyoyorsan günde bi iki çatal tahin helvası ye.ama biberon alıyorsa hiç çekinme mama ve süt beraber götür.meme reddi yaşayabilirsin belki,hissedersen bırakırsın biberonu