Deletedmom_123 Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük Ay kontrolümde 5800 2 ay 26 günlükken 6400 3 ay 17 günlükken 6700 gram çıktı Yani 1.5 ayda 900 gram almış. Bu benim için sorun değildi ancak son günlerde sanki çişli bezi azaldı, normalde günde iki kere kaka yaparken ilk zamanlar günde bir kere yapmaya başladı bugün ise 3 gün sonunda kaka yaptı. Bebeği bi 10 dakika emzirdim sonra sağdım hiç süt çıkmadı iki saat hiç emzirmedim sağdığımda bir göğsümden 30 diğer göğsümden 60 cc çıktı sizce bu oran normal mi yoksa yetersiz mi ilk anneliğim çok tecrübesizim
Gizemlina26 Bende aynı 30 40 CC arası çıkıyor benimde 3 aylık olmak üzere bebeğim sanırım bu aylarda tüm anneler de bir azalma oluyor hurma çok ye birde multimalt diye bişey varmış sür arttıran tavsiye ederim
Deletedmom_123 Gizemlina26 öyle yapıcam canım salmıştım bu aralar tekrar kompostolara kuruyemişlere dönücem 😂
Yenianne934 Sagimla emme de aynı oranda süt çıkmıyor. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal. 3. Ayda kilo alımı yavaşlamaya başlıyor. Çişli bezi takip etmeniz yeterli. Daha sık emzirin işe yarayacaktır.
Deletedmom_123 Yenianne934 öyle yapıcam canım bugün bir buçuk saat uyuduğunda hiç çiş yapmadı sağılan sütü verdim hem kakasını hem çişini yaptı bilemiyorum