Arkadaşlar bebeğim hasta oldu doktor gliserin kansuk 2 gün kullan dedi ama ben 6-7 gündür kullanıyorum çünkü bebeğim kendini aşırı kasıyor mos mor kesiliyor vicdan yaptım kullandım kendi kendine bıraktığımda yapmıyor hep ağlıyor yapamadığı icin fitile mi alışmıştır tam 2 aylık bebeğim fitili bıraksam kaç gün yapmasını beklemeliyim.Doktoru dinlemediğim için pişmanım ama bebeğim çok kötü durumdaydı mecbur kullandım mama +meme gidiyoruz