Yardıma ihtiyacım var kızım 6 ay 23 günlük 3 gündür gaz problemi var ilk gece saat başı uyanıp sürekli ağladı doktora götürdüm gaz dedi lam a yaptılar ama hala gazlı karnını elletmiyor sürekli ağlıyor doktor sadece probiyotik verdi nasıl geçer bu gaz sancısı masaj yapmaya çalışıyorum sürekli ağlıyor ☹️