Kızlar iyi akşamlar saçlarımın dibinde hep böyle şeyler kabuk gibi saçlarımı tqrayinca böyle üstte çıkıyor normalde de aşırı dere ce de kaşınıyor ve kafa dibim acıyor doktora gittiğimde en son hicbirsey yok kasimaktan oluyor dedi . Kepek desen değil ne olduğunu bilmiyorum böyle bisey yaşayan varmı ,varsa ne yapmıştnz ne yapmam gerek artık kafa dibimi kasimaktan kanıyor
