Bu yaz henuz 4 aylik bi anne olarak mayolara ve pareolara burundum. Ama uzun zaman sonra tartildimda hamilelikten onceki kiloma donmeme 6.5 kilo kalmis. Smile smile smile😄❗63.50 olmusum. 78 dim ben🤭
Ne yalan soylim 2.cocuktan sonra devasalasip oylece kalmayi dusunurdum hep. Spora vakit yok, asla gitmez o kilolar derdim. Ama mucize bisi yasiyorum.
Doguma kadar 78 kg oldum. 4 ay oldu dogum yapali ve 63.50 yim. Asla spor yok, sadece 7 den sonra acliktanda ölsem salata disinda bisi yemedim. Hepsi bu.
Gerci ben gunduzde cok dibine vuran biri degilim. Cocukluktan beri saat basi yemek yeme ama azcik yeme gibi bi aliskanligim da var😄😄😄 veeee hepcüğü birlesince korkularim gerceklesmicek demek oluyor demekki❗Bu arada bence hemen adet olmanin cok buyuk etkisi var. O sislik adetle iniyo gibime geliyo. Yani bence..