Anneler kızım 6 ay 14 günlük. 1 haftaya kadar günde 4-5 bez alırdım şuan 3 bez zor alıyorum. Bu saat oldu mesela 3. bez sarı çizginin yarısı maviye dönmüş.
Bugün 6. ay aşımız vardı. Doymuyor mu acaba dedim de süt sağıyorum süt çıkıyor. Biberonla içirmeye çalışıyorum içmiyor pek. Bugün kızımı tarttılar 8200 gram çıktı. En son 1.5 ay önce 7400 gramdı…Bu kadar detay yazdım çünkü doymadığını düşünüyordum. Eee doyuyorsa sorun ne olabilir sizce ? İzmirde yaşıyorum. Terliyor acaba terle mi atıyor diyorum ama çişi az yapıyor. Günde 2-3 bezle günü kapatıyoruz. Sıcaklardan mıdır sizce ?