Bebisveannesi Bebeğim 3 aylık yeni geçtik ama sulu ishal oldu ve ateşi falan çıktı sizce mamadan olabilirmi kullanıp ishal olan varmı
tugceo92 Bebisveannesi mamanin ishal ates yapacağını sanmiyorum canim. En azindan simdiye kqdar kimseden duymadim. Mikrop falan almis olabilir duruma gore doktora gotur bence ilerlemesin sivi kaybi iyi degil ishalde