Arenmomm canım bende öyle üzülüyordum başında bekliyordum kaka ne zaman yapacak diye sonra bi baktım yapıyor hatta ishale yakın yapıyor rengi sarı. Hardal sarısına yakın. Bazen mama da veriyordum. Ve artık endişelenmiyorum çünkü normalmiş bazen 2 gün bazen 3 gün gecikiyor. Normal canım. Anne sütü genellikle ağırlıklıysa korkma