05012021 13 günlük bebeğim sütüm yetersiz olduğu için meme ve mama olarak besleniyor bebeğim aptamil kullanıyorum ama gaz yapıyor gaz yapmayan mama lütfen 😭
Miracinannesi52 05012021 ben sma comfort kullanıyorum ama her bebeğe her mama yaramaz canım denemen lazım
Elly 05012021 Sma kullanıyordum mahvetti bebegimi, benim de 25 günlük. Hipp kesinlikle cok daha iyi. Gaz ve ıkınma yine var ama günde 1 ya da 2 kez. Sma berbattı. Tek olumsuz tarafi daha sık acıkıyor.
Semra0716 05012021 kesinlikle Goldengoat ı öneririm gaz kabızlık hiçbir şikayet yaşamadım bebeğimde birbuçuk yıl kullandım çok memnun kaldım.