Kızlar kızım 5,5 aylık oldu 200 gr almış anne sütü ile besleniyordu doktor mama önerdi ancak hangi mamayı denesem içmiyor hep tükürüyor bugünde doktorumuz muayenede tatlandır vişne şurubu pekmezle dedi ek gıdaya henüz geçmedik bunlar acaba ağır gelırmi ki bir de sizin fikirlerinizi almak istedim