8.5 aylık süt içerken dalması dışındaki zamanlarda çok zor uyutuyorum ne ayakta sallanıyor ne çarşafta ne dışarda uyumuyor ben deliriyorum başıma ağrılar giriyor ne yapabilirim bi derdi yok ama neden uyumuyor bilmiyorum dişinin ucu çıkık gibi ondan mı böyle