Kızım 3 ay 5 günlük birkaç gündür farkediyorum sanki göğsüm boş gibi emiyo biraz sonra ağlamaya başlıyo sakinleştiriyorum tekrar veriyorum su falan da içiyorum gün içinde bunun nedeni nedir acaba memeyi mi bırakacak acaba çok korkuyorum ne yapmam gerekiyor sizce