Merhabalar Beş aylık bir bebeğim var emziriyorum, Corona oldum :( sanırım bu yeni çıkan bir şey Çünkü daha önce de corona geçirdim ama ateş yapmamıştı. Ateş, boğaz ağrısı, halsizlik var. Bebeğime geçmedi şükür ama maske takıyorum emzirirken. Sağlıkçılar maalesef sadece parol önerebiliyor daha önce emzirirken corona geçiren Önerisi olan var mı ve ateş nasıl düşer