Aslan_moms sizi üzmek istemem ama sol böbrek muhtemelen çalışmıyor , aynı durum bizde de var sintigrafi sonrası kesinleşmiş oldu umarım çalışıyordur öyle temenni ediyorum 🙏🏻 Bizim sol böbreğimizde üç derece rreflü var sağ sağlam reflü yok , solun fonksiyonu % 15 olduğu için çalışmıyor kabul ediliyor ve bu durumda benim oğlun tek böbrekli sayılıyor . Büyük ihtimal sizin de öyle , biz yeni doğan döneminde bir kez enfeksiyon geçirdik durumu o şekilde öğrendik zaten öncesinde bilmiyorduk , benim için de süreç çok sancılı oldu kabul etmek endişe etmek ne olacak diye düşünmek beni çok yordu bunları deneyimlemiş bir anne olarak size tavsiyem şu , eğer idrar tahlilleriniz temiz ise kan ve idrarı düzenli veriyoruz biz bu arada , kendinizi üzmeyin , tek böbrekle gayet sağlıkla yaşıyorlar , tabi umarım sizin böbreğinizin fonksiyonu iyidir , kötü ihtimal için konuştum ben , idrar yolu enfeksiyonu olmaması için bezini sık değiştirin hijyenine özen gösterin , su içmesine dikkat edin , eğer henüz sadece anne sütü alıyorsa düzenli besleyin . Detaylı konuşmak isterseniz irtibat kurabiliriz , gittiğimiz doktoru süreci sizle paylaşabilirim , çok geçmiş olsun.