Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık, 3000 kilo olarak doğmuştu 1. Ayında 4750 ,2 ayında 6160 , 3 ayında 6955, bugün gittik 7400 gr almis. Kilosu güzel evet ama kendi gelişimine göre az almis 2 hafta sonra yine gel bakalım eger yine az almissa doktora yönlendireyim dedi. 3 ay 20 günlükken atak haftamız baslamisti meme reddi oldu anca uykuluyken emdi o etkilemiş olabilir dedi aslında guzelce anlattı da ben biraz ince düşünüyorum. Basından geçen oldu mu bu aylarda böyle bisey ?