Bebeğim 22 aylık 11 kg ferritin değeri 6 çıktı çok düşük dedi doktor çok iştahsız ağzında tutuyor yemiyor artık çok yoruldum, kansızlık var demir depoları boş şimdi yine kontrole götürücem çok korkuyorum, çölyak testi isteyeceklermiş duruma göre. Demir eksikliği ve iştahsızlık için ne yapabilirim? Sabahtan akşama kadar ağzında yemek tutuyor. Balık yağı vitamin karadut özü herşeyi veriyorum düzelmiyor. 1 yaşından beri böyle kansızlığı her tahlilde dahada kötü oldu 😒