anneyimben25 Kızlar bebeklerin yattığı taraflarındaki saçının döküldüğünü biliyordum fakat bizimkinin üst tarafıda dökülüyor baya baya elimle aldığımda hafifce çok fazlaca geliyor elime bu normalmi
Haffuse Benim kizimin da dokuldu ya🥲 zaten sacsiz dogdu, uzar gibi olup bayaa dokuldu😆 5 bucuk aylik olduk, hala az ama uzuyor🥲