Merhaba Anneler benim kızım 11 aylık kaka yaparken ağlıyor ek gıdaya yeni geçti gibi bişey bu zmana kadar nerede hiç diyecek kadar az alıyordu ek gıda şimd biraz arttı tabii yine normal bebekler gibi yemiyor kaka yaparken de ağlıyor ama kabız da değil çok sert bir kaka yok ne yapabilirim