Kızım 49 günlük gün içinde sürekli sallamak kucakta gezmek istiyor ve ben hiç bir iş yemek vs yapamıyorum. Tuvalete bile gitmek de zorlanıyorum bazen. Bi tane daha çocuğum olduğu içinde onunla yemeğiyle falanda ilgilenmem gerekiyor. Diyorum ki kanguruya koysam işim daha kolay olur sanki. Sizce Erken mi kaburgaları falan zarar görür mü ki😑 yenidoğan aparatım yok bu arada 🤷